Versandbedingungen
Each product page in our store shows when we expect the product to ship. Refer to the Ordering Information section located under the product details for the latest information.
Please note that our products are often delivered from different fulfillment centers.
WANN KOMMT MEINE BESTELLUNG AN?
- Standard Shipping within Europe Union can take 3-5 business days to be delivered after processing.
- Standard Shipping to other European countries can take 4-8 business days to be delivered after processing.
- Standard International Shipping to Middle East, Asia, North America, South America and Oceania Standard Shipping can take 10-15 business days to be delivered after processing.
- Standard International Shipping to Africa and Rest of World can take 15-25 business days to be delivered after processing.
Wir tun unser Bestes, um sicherzustellen, dass Ihre Lieferung pünktlich ankommt, aber die Liefertermine sind nicht garantiert und es kann eine Reihe von unvorhergesehenen Gründen geben, warum Ihre Artikel später als das geschätzte Lieferdatum ankommen werden.
Holiday Shipping Information: Please note that all delivery information is listed on each individual product page. Keep in mind that the last day to order for delivery by Christmas varies per product and assumes the fastest shipping method at checkout.
Allgemeine Informationen zum Versand
- We are able to ship items within Europe and internationally. and internationally. More information on international shipping can be found here.
- Orders generally ship Monday through Friday.
- Einige Artikel innerhalb Ihrer Bestellung können separat versandt werden. Es wird Ihnen nie mehr für Versand und Bearbeitung berechnet, als an der Kasse angezeigt wird.
- Wir geben für alle unsere Produkte geschätzte Versandzeiten an. Wir bemühen uns, Ihnen Ihre Bestellung so schnell wie möglich zukommen zu lassen. Bitte beachten Sie jedoch, dass es sich bei unseren Versandzeiten nur um Schätzungen handelt und wir nicht garantieren können, dass eine Bestellung zu einem bestimmten Zeitpunkt eintrifft. Wir empfehlen Ihnen, alle Artikel an eine feste Adresse zu schicken, um eine erfolgreiche Lieferung zu gewährleisten.
INTERNATIONALER VERSAND
- We do offer international shipping to most countries around the world, however, certain items do not qualify for international shipping. Please visit the product page to check qualifications.
- Some countries that we are unfortunately not able to ship to at this time are: Iran, Iraq, Lebanon, Myanmar, North Korea, Syria, Russia, Belarus, Congo, Liberia, Sierra Leone, Zimbabwe, Ecuador and Cuba.
- Please note that you are responsible for any import fees, taxes, or duties required in your location at checkout and/or upon delivery. See Ordering Policy for more info on taxes.
- Certain products are available to ship from distribution centers outside of the United States, allowing for optimized shipping based on your shipping address. Those products will show a lower shipping cost than the products which are only available to ship from the United States.
- For all orders shipped from the US to the country of destination, please allow an additional 3-4 business days for delivery. This time frame does not include any time spent clearing customs.
- Due to shipping regulations, international shipments may change carriers upon clearing customs and be delivered by a last mile carrier that is different from the original carrier when the order first shipped.
- Orders shipping internationally do not qualify for any free shipping promotions.
VERFOLGUNG
An email with tracking information will be sent to you once your order has shipped. Please note that some carriers ship without tracking information. You will not receive tracking information until the order is out for local delivery. Some products are shipped using carriers that utilize multiple carriers. Tracking information will indicate that a package has been handed off to a different carrier for last mile or local delivery. Please refer to the tracking information provided for your order for additional tracking information. During holidays, some carriers elect to not scan packages at shipping checkpoints until they are out for delivery. This may result in tracking information not showing on carrier tracking websites until closer to delivery.
ADRESSÄNDERUNGEN
Wir können eine Lieferadresse nicht mehr ändern oder aktualisieren, wenn eine Bestellung bereits aufgegeben wurde. Bitte überprüfen Sie Ihre Versanddetails, bevor Sie Ihre Bestellung absenden.
VERSAND MEHRERER BESTELLUNGEN
Mehrere Bestellungen, die am selben Tag aufgegeben werden, können nicht kombiniert werden und werden getrennt versandt.
VERSAND AN MEHRERE STANDORTE
Leider können wir eine Bestellung nicht aufteilen und an mehrere Standorte versenden. Wenn Sie Artikel an verschiedene Orte versenden möchten, geben Sie bitte für jede Lieferadresse eine separate Bestellung auf.
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Our Customer Service team is available 7 days a week 8:30am-5pm EST, and can be contacted through the contact form linked here.